top of page

שייט נהרות כשר על הריין 2024

בספינת נהר מפוארת | 14-22.8.24

בהשתתפות הזמר והחזן חיים שטרן ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.

שייט נהרות כשר על הריין 2024

הצטרפו לשייט נהרות כשר קסום על הריין והמוזל!

חברת בשביל הזהב , בשיווק  רוזן הפקות ונופש 

שמחה להציג 

שייט נהרות כשר על הריין 2024

בספינת נהר מפוארת | 14-22.8.24

בהשתתפות הזמר והחזן חיים שטרן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.

שייט נהרות כשר מפנק על סיפון ספינת הנהר המפוארת Amadeus Queen – עם כל הפינוקים והנוחות של מלון יוקרה.

הזמר והחזן המצליח חיים שטרן ילווה את השייט במופעים ובתפילות השבת. במהלך השייט נהנה גם מהופעות זמר של בוגר להקת הרבנות הצבאית, אור שבח. השייט יתקיים בניהולו המוזיקלי של מיקי רוזנבאום, מלחין יוצר ומבצע אשר נחשב לחלוץ בתחום המוזיקה היהודית המקורית.


נותרו מקומות אחרונים...

להרשמה ותשלום נא ללחוץ כאן


נהר הריין נמתח על פני מאות קילומטרים שמתחילים בפסגות הגבוהות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, מתפתל וזורם בעצלתיים דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שנשפך בקול תרועה רמה אל הים הצפוני. לאורכו של הנהר שנמתח על פני 1,320 קילומטרים, פזורות טירות עתיקות, כפרים ציוריים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים תחת צוקים המזדקרים אל על. שייט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד.


הטיול כולל:

  • ערבי זמר ושירה בהנחיית הזמר והחזן חיים שטרן, הזמר אור      שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום

  • מטבח כשר כולל תעודת כשרות בהשגחת הרב אורן דובדבני, ראש      ארגון הכשרות

  • ארוחות גורמה טריות המבושלות בספינה

  • משגיח כשרות צמוד

  • תפילות שבת בהשתתפות הזמר והחזן חיים שטרן

  • תפילות כסדרן, ספר תורה בספינה ונרות שבת אלקטרוניים

  • 7 לילות שייט בספינת הנהר Amadeus Queen ברמת 5 כוכבים

  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה

  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה, קפה ומאפה      למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה

  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס      יין לכל נוסע בארוחות הערב

  • בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל      הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד

  • ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות

הטבות מיוחדות

  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי  הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

  • מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

  • שי מהודר ובלעדי: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה


יום 1 – סיור בעיר באזל המרתקת

אחרי טיסה לציריך שבשוויץ, ניסע לבאזל ונבקר בעיר העתיקה שם נראה את בית העירייה, את האוניברסיטה העתיקה ביותר בשוויץ ואת השווקים הרבים שבה. בנוסף נראה את המרפסת המפורסמת עליה עמד הרצל ומקום כינוס הקונגרס הציוני. בשעות אחר הצהריים ניסע אל נמל העיר, שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כ”מלון צף” בשבוע הקרוב. לפני ארוחת הערב ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. לינה בספינת הנהר.


יום 2 – הקסם של שטרסבורג

היום נצא לסיור בשטרסבורג בירת חבל אלזס שבצרפת. יהדות אלזס היא מן הקהילות היהודיות העתיקות באירופה. נטייל ברובע העתיק, נראה את הקתדרלה הגותית המפורסמת בשעון האסטרונומי שבה, נראה את בית הכנסת הגדול “השלום” שנבנה ב-1962, המשמש גם מרכז קהילתי לקהילת יהודי שטרסבורג, ואת המבנים השונים המשמשים את מוסדות האיחוד האירופי ובנייניה המיוחדים של העיר מחושקי העץ מימי הביניים. לינה בספינת הנהר.


יום 3 – סיור עם שורשים יהודיים, תפילה וארוחת שבת חגיגית

הבוקר נעגון בעיירה שפייר, הלא היא שפיירא, אחת מהקהילות היהודיות הראשונות שהתיישבו לאורך נהר הריין והיום אתר מורשת עולם. שפיירא היתה אחת מהקהילות היהודיות החשובות באימפריה הגרמנית-הרומית ושמשה במאה ה-12 כמרכז חשוב ללימוד תורה. נצא לסיור רגלי אשר יוביל אותנו אל העיר העתיקה והקתדרלה המפוארת, נבקר ב"מקווה" העתיק והשמור ביותר באירופה ונראה את שרידי בית הכנסת בחצר היהודים. נשוב לספינה לארוחת הצהריים. נמשיך בהפלגה למנהיים, ממנה נצא בנסיעה קצרה אל היידלברג פנינת ימי הביניים ועיר אוניברסיטאות עתיקה בה למד שאול טשרניחובסקי רפואה. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר מהמאה ה-8, ממנו נשקף מראה נהדר של העיר העתיקה והארמון ונבקר באנדרטה לזכר בית הכנסת שעמד במקום ונהרס בליל הבדולח. נשוב לספינה להתארגנות לקראת השבת ולפני ארוחת הערב נתכנס ביחד עם צוות המוסיקאים שילווה אותנו בשירי שבת. לינה בספינת הנהר.


יום 4 – תפילה ויציאה לסיור רגלי במנהיים

לאחר תפילה וארוחת בוקר נצא לסיור רגלי בעיר מנהיים היושבת בנקודת המפגש של הנהרות הריין והנקאר. העיר נהרסה לחלוטין במלה"ע השנייה, אך נבנתה מחדש בשנות החמישים של המאה העשרים. הרחובות במרכז העיר ניצבים זה לזה בסגנון של שתי וערב ומסומנים ע”י אותיות ומספרים. בסיורנו נחלוף ליד ארמון הבארוק השני בגודלו באירופה אחרי ארמון ורסאי, נעבור בכיכר התהלוכות ונראה את מזרקת גרופלו. מכיכר שילר נגיע אל בית הכנסת ובית הקהילה היהודית ובתום הסיור נחזור לספינה לארוחת הצהרים. את אחר הצהרים נקדיש למנוחה ולעונג שבת. לינה בספינת הנהר.


נותרו מקומות אחרונים...

להרשמה ותשלום נא ללחוץ כאן


יום 5 – שייט בנהר המוזל

נתעורר ברודסהיים, עיירת יין עתיקה הידועה בסמטת העפרוני, ברחובות קטנים ומפותלים אשר בצידם פונדקי יין, בכרמים המרהיבים הנטועים סביבה, במנזר על שם הילדגרד מבינגן – הנזירה המלחינה היחידה מהמאה ה-12. נבקר במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. נחזור לספינה ונהנה משייט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו; נעבור ליד כפרים מקסימים, טירות רבות הוד, את סלע "לורליי" שבראש ההר. לאחר ארוחת הצהריים נגיע אל בופרד בה נצא לסיור במהלכו נראה את המרכז ההיסטורי ואת הטיילת המרשימה של עיירת הנופש המאופיינת בגידול וייצור יין ומהווה את מרכז גידול היין הגדול ביותר באזור הריין התיכון. נמשיך בנסיעה לסיור בקובלנץ השוכנת בנקודת המפגש של נהרות הריין והמוזל. נראה את גולות הכותרת של העיר בת 2,000 השנים, המוקפת בנוף הנהרות הציורי ומאחוריה ארבעה רכסי הרים נמוכים. נפגוש את הספינה באלקן לארוחת הערב במהלכה נשוט באחד הנהרות היפים ביותר באירופה, נהר המוזל. זהו אחד מיובליו החשובים של נהר הריין והוא זורם בשלוש מדינות. עמק המוזל לכל אורכו מהווה את אחד האזורים היפים ביותר בטיולנו. במסלולו חולף הנהר באזורי כרמים רבים, נופים מרהיבים, טירות וכפרים. לינה בספינת נהר.


יום 6 – סיור בעיר קלן והמשך לכיוון הולנד

הבוקר נעגון בקלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה. נצא לסיור רגלי בעיר במהלכו נראה את הרובע העתיק אשר בליבו שוכנת הקתדרלה הגותית הגדולה בגרמניה, את בניין העירייה הישן, הכיכרות ההיסטוריות והאזור היהודי הישן, וככל שיאפשר הזמן נטייל במדרחוב שוקק החיים של העיר עם החנויות הרבות ובתי הקפה. נשוב לספינה לארוחת הצהריים ונמשיך בהפלגה לכיוון אמסטרדם שבהולנד. לינה בספינת הנהר.


יום 7 – ביקור בבית הכנסת הפורטוגזי

הבוקר נעגון באמסטרדם, בירת הולנד, עם רחובותיה היפים, הניגוד המרתק בין ישן לחדש, והאווירה הצעירה, הקוסמופוליטית. הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, המוני האופניים, הכיכרות, התעלות שעצים לאורכן והגנים הרבים בעיר, כולם תורמים לאווירה המיוחדת שלה. יהודים רבים הגיעו לאמסטרדם החל מהמאה ה-15 כאשר גורשו מספרד ופורטוגל ולאחר מכן במאות ה-17 וה-18 הגיעו יהודי אשכנז ממדינות מזרח אירופה. הם התקבצו בהולנד ובאמסטרדם בפרט בעיקר הודות לאווירת חופש הדת ששררה במדינה באותם ימים. נבקר בבית הכנסת הפורטוגזי שנבנה בשנת 1675. לינה בספינת הנהר.


ימים 8+9 – עיירת דייגים ופולקלור הולנדי

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה לביקור בוולנדם, אחת מעיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד. העיירה ידועה בעיקר בזכות התרבות ההולנדית האותנטית שהיא מייצגת. זאת עיירה ציורית ופסטורלית בה ניתן ליהנות מבתי העץ החמודים, יריד תלבושות הולנדי אותנטי, דוכני אוכל מקומי ועוד טעימות רבות מהמסורת ההולנדית. בהמשך ניסע לביקור בכפר הדייגים הקטן והמסורתי מארקן,  אחד המקומות הקסומים והמיוחדים בהולנד ובין היחידים ששימר מורשת וחיי כפר אותנטיים עד היום. הכפר נמצא על אגם Markermeer ונחשב לאי המבודד משאר המדינה. במהלך השנים הללו הוא פיתח לעצמו תרבות והווי משלו. לכן תוכלו לראות במקום ארכיטקטורה, ניב שפתי ולבוש שאין באף מקום אחר בהולנד. לקראת שעות הערב נצא אל שדה התעופה ונעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב אליה נגיע לאחר חצות.


מחיר לאדם בחדר זוגי: €3199

תוספת ליחיד בחדר: €1900


נותרו מקומות אחרונים...

להרשמה ותשלום נא ללחוץ כאן


המחיר תקף לחדר בספינה בקומה התחתונה (Haydn Deck C-1) עם חלון פנורמי עילי (לא ניתן לפתיחה).

ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-4, בירכתי הספינה) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 681 € לאדם בחדר זוגי, 1661 € לאדם בחדר ליחיד.

ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 791 € לאדם בחדר זוגי, 1881 € לאדם בחדר ליחיד.

ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 921 € לאדם בחדר זוגי, 2141 € לאדם בחדר ליחיד.

ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 1182 € לאדם בחדר זוגי, 2663€ לאדם בחדר יחיד.


המחיר כולל

טיסות ישירות.

כלכלה כשרה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט במפורט למעלה.

ערבי זמר ושירה בהנחיית הזמר והחזן חיים שטרן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.

מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.

סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס). אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.

מיסי נמל.

טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם 60 € לאדם לכל ההפלגה). מחיר הטיול אינו כולל טיפים למדריך הטיול (45 € לאדם לכל הטיול) וטיפים למשגיח הכשרות (€15 לאדם לכל הטיול).

מערכת שמע אישית לכל נוסע במהלך סיורי החוף.

חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.

מסלול הטיול מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.


אודות ספינת הנהר

ספינת הנהר MS Amadeus Queen של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2018. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר, חנות מתנות ובריכה.


דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.

פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.

פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.

פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.

פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.

פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.


השייט הטיסות התפעול והאופרציה במהלך השייט באחריות חברת בשביל הזהב.

קבלות / חשבוניות יהיו של חברת בשביל הזהב החברה הסולקת והאחראית הבלעדית על כל שאלה ניתן להפנות אלינו ואנחנו נדאג להעביר לחברת בשביל הזהב למענה מהיר ויעיל , או לפנות ישירות לחברת בשביל הזהב לפי הפרטים שישלחו אליכם עם הקבלה.






גלריה

bottom of page