top of page

שייט נהרות כשר על הדנובה 2024

בספינת נהר מפוארת | 14-22.7.24

בהשתתפות הזמר והחזן אודי אולמן ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.

שייט נהרות כשר על הדנובה 2024

הצטרפו לשייט נהרות כשר קסום על הדנובה!

חברת בשביל הזהב , בשיווק רוזן הפקות ונופש

שמחה להציג

שייט נהרות כשר על דנובה 2024

בספינת נהר מפוארת | 14-22.7.24

בהשתתפות הזמר והחזן אודי אולמן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.

שייט נהרות כשר מפנק על סיפון ספינת הנהר המפוארת Amadeus Nova – עם כל הפינוקים והנוחות של מלון יוקרה.

הזמר והחזן המצליח אודי אולמן ילווה את השייט במופעים ובתפילות השבת. במהלך השייט נהנה גם מהופעות זמר של בוגר להקת הרבנות הצבאית, אור שבח. השייט יתקיים בניהולו המוזיקלי של מיקי רוזנבאום, מלחין יוצר ומבצע אשר נחשב לחלוץ בתחום המוזיקה היהודית המקורית.


נותרו מקומות אחרונים...

להרשמה ותשלום נא ללחוץ כאן


מסלול הטיול כולל שיט נפלא אל בירות הדנובה: וינה, בודפשט, ברטיסלבה, ערים מקסימות שבכל הדרן משמשות יהלומים לאורך המחרוזת – הדנובה וביניהן, אבני החן: פסאו, ומלק שמוסיפות צבעים רבים של אבני אודם, ענבר ואיזמרגד. שיט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד.


הטיול כולל:

  • ערבי זמר ושירה בהנחיית הזמר והחזן אודי אולמן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום

  • מטבח כשר כולל תעודת כשרות בהשגחת הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות

  • ארוחות גורמה טריות המבושלות בספינה

  • משגיח כשרות צמוד

  • תפילות שבת בהשתתפות הזמר והחזן אודי אולמן

  • תפילות כסדרן, ספר תורה בספינה ונרות שבת אלקטרוניים

  • 7 לילות שייט בספינת הנהר Amadeus Nova ברמת 5 כוכבים

  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה

  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה, קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה

  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין לכל נוסע בארוחות הערב

  • בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד

  • ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות

הטבות מיוחדות

  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

  • מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

  • שי מהודר ובלעדי: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה.


יום 1 – טיסה ישירה לוינה ועלייה לספינת הנהר המהודרת

אחרי טיסה ישירה לעיר וינה, בהגעה ניסע ישר לספינת הנהר, שתהיה המלון הצף שלנו. לינה בספינת הנהר.


יום 2 – יוצאים לשייט מהחלומות, כולל ערב פולקלור ושייט לילי בבודפשט המוארת

הבוקר נשוט באזורים בהם נהר הדנובה משמש גבול בין שלוש מדינות: אוסטריה, סלובקיה והונגריה. נחלוף על פני שדות, בקתות דייגים ונעבור בלוק הגדול ביותר שעל הדנובה: לוק גבצ’יקובו אותו נזהה במקום שהנהר מתרחב והופך לימה כתוצאה מהסכר הענק שהוקם. לאחר ארוחת הצהריים נעגון באשטרגום, בירת הונגריה העתיקה. נראה את הקתדרלה הענקית שבמרומי הגבעה ונצפה על "ברך הדנובה" בו משנה הנהר את כיוונו. נשוט לעיירת האומנים סנט אנדרה, בה נבקר במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ’, אמנית יהודייה-הונגריה. נמשיך בנסיעה לבודפשט שם נפגוש את הספינה. בערב נהנה ממופע פולקלור מרהיב ולאחריו נצא לשייט לילי על פני הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר ומתחת לגשר השרשראות המואר בבודפשט. לינה בספינת הנהר.


יום 3 – סיור עם שורשים יהודיים בבודפשט

היום נסייר בשני חלקי העיר, הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ו-פשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. בסיורנו נראה את בניין הפרלמנט המרשים, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה. נערוך ביקור מרגש בבית הכנסת הניאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, שהוא הגדול ביותר ביבשת אירופה והחמישי בגודלו בעולם ונראה את אנדרטת עץ הערבה הבוכייה לזכר קורבנות השואה. נשוב לספינה לארוחת צהריים ונפליג לכיוון ברטיסלבה. לינה בספינת הנהר.


יום 4 – קבר החת"ם סופר

הבוקר נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה, בה שהה אחד מגדולי הרבנים בדורות האחרונים, הרב משה שרייבר הידוע בכינוי החת”ם סופר, שהיה רבה הראשי של ברטיסלבה. נמשיך לסיור במרכז העיר העתיקה שם נראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט מרטין, שער מיכאל, בית העירייה העתיק ועוד. נחזור לארוחת צהריים בספינה ונמשיך בהפלגה עד לעיירה היינבורג, ממנה נצא בנסיעה לסיור בבירת אוסטריה, וינה. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג, ליד כנסיית קארל ובית האופרה המדהים של וינה. נטייל במדרחוב ובכיכר היהודים שם מוצבת האנדרטה המיוחדת לזכר קורבנות הנאצים. בכיכר התגלו שרידים של אחד מבתי הכנסת העתיקים ביותר מהמאה ה12 אשר משולבים היום במוזיאון יהודי קטן באחד מהבניינים שבכיכר. בתום סיורנו נשוב לספינה. לינה בספינת הנהר.


נותרו מקומות אחרונים...

להרשמה ותשלום נא ללחוץ כאן


יום 5 – עיירות מימי הביניים

הבוקר נבקר בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים. נשמע את סיפורו של ריצ’ארד לב הארי שנכלא במצודה בראש ההר ואת סיפורו של בלונדל הנאמן שמצא אותו. נטייל בעיירה ונהנה מהאווירה המיוחדת של המקום. נמשיך בהפלגה לאורך עמק הוואכאו לכיוון העיירה מלק. בהגעה נצא לביקור בעיירה השמורה היטב זה 1,000 שנים. נראה את בנייניה בסגנון הרנסנס והבארוק ואת המנזר הענק המתנוסס מעליה, נפגוש את אבשלום ששערותיו הסתבכו בעץ האלה, נראה את המאפייה העתיקה עם רעפי העץ המיוחדים ואת יאן מנפמוק הקדוש שומר הנהרות. לינה בספינת הנהר.


יום 6 – מוצארט, תפילות וארוחת שבת חגיגית

הבוקר נעגון בעיר לינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה וממנה נצא לסיור בזלצבורג, עירו של מוצארט השוכנת למרגלות טירת הוהנזאלצבורג ונחצית על ידי הנהר זאלצאך. נטייל בגטרידהגאסה בה נמצא בית הולדתו של מוצארט, בכיכר השוק הישן וכיכר הרזידנס. נתרשם מהקתדרלה הגדולה ונסיים בגני מיראבל. נשוב לספינה לארוחת הצהריים והתארגנות לשבת. לינה בספינת הנהר.


יום 7 - סיור בלינץ

לאחר תפילה וארוחת הבוקר נצא לסיור רגלי קצר בכיכר המרכזית ששימשה בימי הביניים ככיכר השוק וכיום היא מוקפת בתי רנסנס צבעוניים, עם בתי קפה המגישים "לינצרטורט", עוגת האגוזים המפורסמת. לאורך גדת הנהר נראה את המוזיאון העירוני ואת אולם הקונצרטים על-שם המלחין האוסטרי אנטון ברוקנר. לינה בספינת הנהר.


ימים 8+9 – זיכרונות אחרונה מהעיר וינה

לאחר ארוחת הצהריים ניפרד מספינת הנהר, נשלים סיורים בעיר וינה ונצא לשדה התעופה, לטיסה ישירה בחזרה לתל אביב בה ננחת לאחר חצות.


מחיר לאדם בחדר זוגי: €3080

תוספת ליחיד בחדר: €1900


נותרו מקומות אחרונים...

להרשמה ותשלום נא ללחוץ כאן


המחיר תקף לחדר בספינה בקומה התחתונה (Haydn Deck C-1) עם חלון פנורמי עילי (לא ניתן לפתיחה)

ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-4, בירכתי הספינה) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 620 € לאדם בחדר זוגי, 1520 € לאדם בחדר ליחיד.

ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 670 € לאדם בחדר זוגי, 1620 € לאדם בחדר ליחיד.

ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 820 € לאדם בחדר זוגי, 1920 € לאדם בחדר ליחיד.

ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 1090 € לאדם בחדר זוגי, 2460€ לאדם בחדר יחיד.


המחיר כולל

טיסות ישירות.

כלכלה כשרה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט במפורט למעלה.

ערבי זמר ושירה בהנחיית הזמר והחזן אודי אולמן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.

מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.

סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס). אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.

מיסי נמל.

טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם 60 € לאדם לכל ההפלגה). מחיר הטיול אינו כולל טיפים למדריך הטיול (45 € לאדם לכל הטיול) וטיפים למשגיח הכשרות (€15 לאדם לכל הטיול).

מערכת שמע אישית לכל נוסע במהלך סיורי החוף.

חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.

מסלול הטיול מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.


אודות ספינת הנהר

ספינת הנהר Amadeus Nova של חברת Luftner Cruises תושק באביב 2024. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, בית קפה, חדר כושר, בריכת שחייה מחוממת בסיפון העליון וחדרים מרווחים.


דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.

פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.

פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.

פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.

פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.

פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.


השייט הטיסות התפעול והאופרציה במהלך השייט באחריות חברת בשביל הזהב.

קבלות / חשבוניות יהיו של חברת בשביל הזהב החברה הסולקת והאחראית הבלעדית על כל שאלה ניתן להפנות אלינו ואנחנו נדאג להעביר לחברת בשביל הזהב למענה מהיר ויעיל , או לפנות ישירות לחברת בשביל הזהב לפי הפרטים שישלחו אליכם עם הקבלה.

גלריה

bottom of page